Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն Բնագիտություն առարկայից

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը


Խնայե՛նք բնական պաշարները


Ճանապարհորդություններ Աֆրիկայով

Իմ բույսն, իմ կենդանին

Ես դժվարություններ չեմ ունեցել, իսկ ամենահեշտը դասը ինձ համար եղել է մայրցամաքները։ Բնագիտություն առարկան ես սիրում եմ եւ մեծ սիրով բոլոր դասերը անում եմ։
3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։
Ես մասնակցել եմ Իմ ինքնաշեն խաղալիքը, զբոսանք մեր այգում , Բնագիտական փորձեր, ծանր եւ թեթեւ մարմիններ, Բնագիտական փորձ -սպիրտ, մեղր, հեղուկ, ձեթ, #բնագիտական_փորձ բաժակի մեղեդիները, Բնագիտական փորձ, սառույցով , աղով
4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Ֆլեշմոբ
ֆլեշմոբ

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։ 2024 թվականին մասնակցել եմ թվով բնագիտական 4 ֆլեշմոբի”
6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar